Platformos „Kitas Kinas“ inicijuotas dokumentinių filmų peržiūrų ciklas „Common People“ tęsiasi Kauno menininkų namuose ir rugsėjo 25 d. 19 val. kviečia į filmą „Sympathy For The Devil: The True Story of The Process Church of the Final Judgment“ (rež. Neil Edwards, 2015 m.). Šįsyk kino ekrane – istorija apie kultą, apkaltintą padarius įtaką vieniems iš labiausiai JAV ir pasaulį sukrėtusių XX a. įvykių – „The Process Church of the Final Judgment“.

Jeigu Google paieškoje įvestumėte „The Process Church of the Final Judgment“, rezultatuose išvystumėte daugybę konspiracijos teorijų. Ši grupė buvo apkaltinta žudynėms įkvėpusi Charlesą Mansoną, įtaka Roberto F. Kennedy nužudymui ir tiesioginėmis sąsajomis su serijinio žudiko, vadinamojo „Son of Sam“ nusikaltimais.

Šis kultas susiformavo septintame dešimtmetyje, Anglijoje, o jo nariai buvo kilę iš pasiturinčių šeimų ir vietinės aristokratijos. Dienraščiai juos praminė „Velnio mokiniais“ ir „Vienu pavojingiausių satanistų kultų Amerikoje“. Nuo tada „Proceso“ bendruomenė tapo itin uždara. Dokumentiniame filme „Sympathy For The Devil“ buvę „Proceso“ bažnyčios nariai pirmą kartą atskleidžia tikrą tiesą, kalba apie savo tikėjimą, ritualus ir tvirtai saugotas paslaptis, o liudijimais dalinasi tokios asmenybės kaip režisierius John Waters, muzikantas George Clinton ir kontrakultūros ikona Genesis Breyer P-Orridge.

Rež. Neil Edwards
Dokumentika, JK, Kanada, JAV, 2015, anglų k., 101 min.

Bilieto kaina – 3 EUR (2 EUR moksleiviams, studentams, senjorams). Bilietus galima įsigyti renginio vietoje ir „Tiketa“ kasose bei interneto svetainėje.

Ciklas „Common People“ (liet. k. „paprasti žmonės“) siekia diskutuoti ne tik apie filmų turinį, bet ir apie dokumentinio kino reiškinį apskritai. Cikle keliami klausimai, susiję su dokumentinio kino kūrimo etika, režisūriniais sprendimais. Filmuoti ar nefilmuoti? Kada režisierius (-ė) peržengia artumo su savo subjektu ribą? Ar dokumentinis kinas turėtų atspindėti tikrovę ar kūrėjo viziją? Apie tai diskutuojama bei kalbama žvelgiant į kino filmus, kurių centre – savo istorijas pasakojantys žmonės: jautrūs, ne visada pritampantys, kūrybingi ir ekscentriški.