Rinkodaros specialisto (-ės) funkcijos yra šios: 

  • koordinuoti Kauno menininkų namų administruojamos Kauno kultūrinės veiklos stebėsenos ir analizės platformos kūrimo, įgyvendinimo ir naudojimo strategiją:
    vystyti platformą bendradarbiaujant su programavimo, dizaino ir kt. sričių specialistais, tyrėjais;
    rinkti informaciją apie kultūros aplinką, ją sisteminti ir tirti;
    savarankiškai ar su specialistų pagalba, rengti rekomendacijas bei įžvalgas kultūros įstaigoms veiklos gerinimo, stebėsenos ir savianalizės klausimais;
    teikti informaciją apie platformos veikimą, galimybes suinteresuotiems partneriams, platformos finansiniams rėmėjams;
    pristatyti platformą kultūros įstaigoms, rengti mokymus platformos naudojimo klausimais;
    užtikrinti nepertraukiamą ir sklandų platformos veikimą;
    neatskleisti konfidencialios platformos naudotojų informacijos tretiesiems asmenims;
  • dirbti Kauno menininkų namų kultūros infocentre ir išvykstamuosiuose kultūros infocentro renginiuose Lietuvoje ir užsienyje.