KULTŪROS KOMUNIKACIJOS KONFERENCIJA 2024
Kauno menininkų namai kviečia į komunikacijos konferenciją, skirtą kultūros organizacijoms ir iniciatyvoms. Gerai suprasdami iššūkius, su kuriais susiduria kultūros lauke dirbantys komunikacijos specialistai ir kiti darbuotojai, siekiame sukurti erdvę burtis ir dalintis gerosiomis (ir ne tik) kultūros komunikacijos praktikomis, susipažinti ir megzti partnerystes su komunikacijos profesionalais iš Lietuvos bei įgyti praktinius įrankius, kurie padės efektyviau komunikuoti ateityje. Susitikime lapkričio 14 d. jaukioje ir įkvepiančioje vietoje Kaune – „Vynvytis Studio“!
❗️ B I L I E T A I I Š P A R D U O T I ❗️
DATA: Lapkričio 14 d.
VIETA: Vynvytis Studio, R. Kalantos g. 34a, Kaunas
BILIETO KAINA: 60 EUR
SUSISIEKIMAS: Automobiliu (nemokama stovėjimo aikštelė) arba viešuoju transportu (priepat viešojo transporto stotelė)
PASIRŪPINSIME: Kava, arbata ir gardžiais Vynvytis Studio virtuvės „PEACHES“ užkandžiais.
DURYS: 8:00
PROGRAMA:
9:00-9:30 Interneto svetainė: kaip nepersistengti, bet būti matomiems?
„1010“ komunikacijos ir dizaino agentūros įkūrėjas, UX/UI WEB dizaineris Eimantas Židonis aptars, kaip struktūrizuoti svetainę ir planuoti turinį, kad ji taptų ne tik informacijos, bet ir komunikacijos priemone. Taip pat išgirsite naudingų patarimų kaip formuoti užduotis programuotojams ar agentūroms, kad darbas vyktų sklandžiai, o rezultatai atitiktų jūsų lūkesčius.
9.30-10:00 Kaip komunikuoti lengvai?
Agentūros „Menų komunikacija“ įkūrėja, kultūros komunikacijos specialistė, apdovanota reklamos kūrybininkė ir tekstų kūrėja Stefanija Jokštytė dalinsis, kaip paprastai ir be užklimpimo perduoti kultūrinio produkto žinutę, kad ji skambėtų aiškiai ir įdomiai platesnei visuomenei. Bus paprastų patarimų, praktinių pavyzdžių ir net linksmų istorijų, kurios padės pamatyti komunikaciją iš lengvosios pusės.
10:00-10:30 Mažiau pinigų – daugiau kūrybiškumo: ko pasimokyti iš geriausių pasaulio idėjų
LRT rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Velykis papasakos apie netradicinį marketingą ir kitus komunikacijos būdus, kurie nekainuoja daug, bet grįžta su kaupu. Gausybe pavyzdžių iš viso pasaulio pripildytame pranešime išgirsite lengvai kasdieniniame darbe pritaikomų patarimų, kurie gali padidinti kultūros organizacijos ar iniciatyvos matomumą.
10:30-11:00 Suplanuotas kūrybiškumas ryšiui su auditorija kurti
Rinkodaros specialistė, kino teatrų „Pasaka“ komunikacijos vadovė, Daiva Gylytė, jau daugiau nei dešimtmetį dirbanti su kultūros prekių ženklais, tokiais kaip Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“, muzikos ir menų festivalis „Yaga Gathering“, žmogaus teisių dokumentinių filmų festivalis „Nepatogus kinas“, pasidalins įžvalgomis apie tai, kaip komunikacijos idėjas socialiniuose tinkluose kurti tikslingai, apžvelgs sėkmės atvejus bei būdus kaip prakalbinti bendruomenę.
11:00-11.45 Žiniasklaida ir komunikacija: santykiai ir iššūkiai
Kartu su kultūros žurnaliste, „Kaunas pilnas kultūros“ redaktore Kotryna Lingiene, 15MIN vyr. redaktoriaus pavaduotoju Audriumi Ožalu, LRT TV naujienų tarnybos reportere Jūrate Anilionyte ir buvusia „Kaunas 2022“ komunikacijos vadove, kultūrinių patirčių agentūros „Salto“ bendraįkūrėja ir tarptautinio scenos menų festivalio „ConTempo“ komunikacijos vadove Agne Pinigiene aptarsime, kas yra geras spaudos pranešimas ir ar tikrai būtina patekti į nacionalinę televiziją ar didžiausią dienraštį tam, kad būtume pamatyti? Ar plačiai žiniasklaidos priemonėse pasklidusi žinia apie organizuojamą renginį užtikrina didelį dalyvių skaičių?
11:45-13:00 PIETŲ PERTRAUKA
13:00-13.45 Socialiniai tinklai – svarbiausia komunikacijos priemonė?
Apie patrauklų kultūros organizacijos ar iniciatyvos įvaizdį socialiniuose tinkluose kalbėsimės su istorike, muziejininke ir turinio kūrėja Kristina Petrauske, viešojo kalbėjimo ir vizualinės komunikacijos mokytoja bei mentore Julija Brodske ir žurnalo „Literatūra ir menas“ vyriausiosios redaktorės pavaduotoju Dovydu Kiauleikiu. Aptarsime efektyviausias strategijas kaip būti socialiniuose tinkluose, nuomonės formuotojų (influencerių) reikšmę ir būdus, kaip pasiekti, atrodytų, nepasiekiamą auditoriją.
14:00-16:00 DIRBTUVĖS (VYKS VIENU METU)
i. Komunikacijos plano rengimo dirbtuvės su Ina Žurkuviene
Komunikacijos planas nebūtinai turi atrodyti kaip nebenaudojoma telefonų knyga – ilga ir niekam nereikalingi. Praktinėse dirbtuvėse kalbėsime, kaip sukurti komunikacijos planą, kuris ne tik atliktų savo darbą, bet ir nebūtų skausmingas akims. Nesvarbu, ar esate patyrę specialistai, ar tik pradedate savo karjerą – šiose dirbtuvėse dirbdami komandose turėsite galimybę sustiprinti komunikacijos įgūdžius siekiant geresnių rezultatų. Tarsimės, kaip lazerio tikslumu apsibrėžti tikslus ir auditorijas, pasirinkti efektyviausius komunikacijos kanalus, išmintingai valdyti biudžetą (taip, net ir su kuklia pinigų suma galima nuveikti stebuklų) ir įvertinti savo darbo vaisius.
Ina Žurkuvienė. Masačusetso technologijos instituto (JAV) MISTI Lithuania programos koordinatorė Lietuvoje, Kauno bienalės komunikacijos vadovė, Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos katedros lektorė, Visuomenės informavimo etikos komisijos narė, viena iš tarptautinio Romo Sakadolskio žurnalistikos forumo iniciatorių, turinti daugiau nei 15 metų patirtį viešųjų ryšių ir integruotos komunikacijos projektų srityje.
ii. Vizualo dirbtuvės su Julija Brodske
Socialiniai tinklai yra neatsiejama mūsų kasdienybės dalis, tačiau vis dar sunku susigaudyti, koks turinys patinka sekėjams, o ir jaučiame spaudimą turinį pateikti ‘tobulai’. Dėl šių priežasčių didelė dalis mūsų idėjų taip ir nepasiekia skaitmeninės erdvės. Dirbtuvėse nugalėsime turimas baimes ir išmoksime, kaip pasitelkus tik išmanųjį telefoną, keletą paprastų programėlių ir mus supančią kasdieninę aplinką kurti patrauklų ir paveikų turinį, kuris stiprina organizacijos įvaizdį ir domina sekėjus.
⚡️Būtina atsinešti: Pilnai įkrautą mobilųjį telefoną.
Julija Brodskė. Viešojo kalbėjimo ir vizualinės komunikacijos mokytoja bei mentorė, turinti daugiau nei 8 metų patirtį dirbant socialinių tinklų komunikacijos srityje. Julija konsultuoja ir veda mokymus visoje Lietuvoje. Taip pat, mentorė yra ilgametė Toastmasters Klaipėda viešojo kalbėjimo ir lyderystės klubo narė bei prezidentė.
iii. Kūrybinės dirbtinio intelekto dirbtuvės „Efektyvi komunikacija su DI įrankiais“ su Kristijonu Jakubsonu
Šiandieninėje komunikacijoje dažnai susiduriame su iššūkiais: trūksta laiko ir specialistų, nuolat didėja įvairialypio turinio poreikis bei trūksta būdų pasiekti ir sudominti plačią auditoriją. Dirbtuvėse išmoksite praktiškai naudoti dirbtinio intelekto vaizdo ir garso generavimo įrankius, rašyti efektyvias užklausas (prompts) geriausiems rezultatams pasiekti, optimizuoti komunikacijos procesus su DI pagalba ir atrasti naujas kūrybines galimybes.
⚡️Būtina atsinešti: Pilnai įkrautą nešiojamąjį kompiuterį ir kompiuterio įkroviklį.
Kristijonas Jakubsonas. Vytauto Didžiojo universiteto Komunikacijos katedros, Informatikos bei Ekonomikos ir vadybos fakultetų lektorius, Lietuvos dirbtinio intelekto asociacijos narys. Kristijonas turi ilgametę praktinę patirtį dirbtinio intelekto taikymo srityje, yra aktyvus DI sprendimų naudotojas profesinėje veikloje.
Organizatorius pasilieka teisę keisti renginio programą.
------
Tikimės, kad konferencijos metu išgirsti patarimai, idėjos, pasiūlytos praktinės priemonės ir užmegztos pažintys padės gerinti kultūros organizacijų ir iniciatyvų renginių lankomumą, sklandžiau organizuoti darbą, kelti komunikacijos kokybę, ir pritrauks daugiau profesionalų į kultūros komunikacijos specialisto poziciją.
------
Renginį organizuoja: Kauno menininkų namai
Projektą iš dalies finansuoja Lietuvos kultūros taryba
Projekto partneriai: „Kaunas pilnas kultūros“, Vynvytis Studio