PHONĒ: Skeldos, Sala, π
GYVAI:
Skeldos
Mirusio kaimo ilgesys, neegzistavusios melodijos atmintis, sustojusio laiko gedulas - Skeldos kuria gilios melancholijos garsovaizdžius, kurie gimsta persipynus dronų masyvams, projekto autoriaus kuriamų instrumentų garsams, poezijai ir efemeriškam balsui.
Sala
Kartais - vieno žmogaus ansamblis, kartais - kelių asmenų kolektyvas, Sala garsines struktūras konstruoja iš atokiausiose vietovėse, ant žemės ir po ja, surinktų garsų, garsinės vietų atminties, masyvaus sintezatorių gaudesio ir rituališko stūgsmo.
π
Iki šiol sintetinėmis garsų faktūromis ji dalijosi teatre, tačiau esame įsitikinę, kad pats laikas π debiutuoti scenoje. Purvinas, šaltas ir nerimastingas π kuriamas garsas yra nesibaigiančios žiemos melodija.
NEGYVAI:
Anthropophonia
Miestas, kuriame pastaraisiais metais nemažtančiu intensyvumu verda industrinio garso tyrimai, 2018 metais tapo laikinais namais trims menininkams. Dalyvaudami MATTERS garso rezidencijose, jie garsovaizdžius konstravo iš triukšmo, pauzių ir urbanistinių klaidų. Palikdami šį miestą kiekvienas jų - Brigitta Bödenauer (A), Donia Jourabchi (NL) ir William "Bilwa" Costa (US) - paliko po garsinį autoportretą. Visi jie sutalpinti į kompaktinę plokštelę Anthropophonia, kuria pasidalinsime koncerto PHONĒ metu.
Anthropophonia yra apie laikinumą: jis atliepia gelžbetoninių erdvių, tunelių, karinių įtvirtinimų, maitinusių albumo kūrėjus lūžtančiais atspindžiais, įkvėpimais ir atodūsiais, garsyną tokį, koks jis esti čia ir dabar. Jei miestas čia vis dar stovės praėjus dar vienam amžiui, dauguma dabar girdimų garso šaltinių veikiausiai nebeegzistuos.
_
Koncertas nemokamas
MATTERS draugai: Ghia ir Kauno menininkų namai